Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(2)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Ozimek Irena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
EKOROZWÓJ
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
POSTAWY
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Słowo kluczowe
konsumpcja zrównoważona
(2)
kompetencje
(1)
konsument
(1)
ochrona konsumenta
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
zachowania innowacyjne
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W książce podjęta została probematyka relacji między konsumpcją i rozwojem zrównoważonym. Autor podejmuje w niej pytanie, w jaki sposób należałoby okreslić kategorię konsumpcji żrównoważonej oraz na ile procesy współczesnej konsumpcji odpowiadają tej idei: zatem czy jest możliwe stopniowe wdrażanie takich wzorców spożycia, które czyniłyby bardziej realnym wdrożenie koncepcji zrównoważonego rozwoju. Książka traktuje zarazem o samej konsumpcji. Autor poświęcił też wiele miejsca charakterystyce niezwykle obfitej ilości trendów i tendencji, które w procesach spożycia są dostrzegalne. Na podstawie książki Czytelnik może spróbować samodzielnie odpowiedzieć na pytanie: co właściwie oznacza fakt, że współczesne społeczeństwo jest społeczeństwem konsumpcyjnym oraz jakie z tym faktem wiążą się szanse i zagrożenia, a także jakie zjawiska i zmiany w świecie konsumentów mają trwały charakter oraz jak wpłyną na przyszłość ludzkiej cywilizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8585.XVII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7585.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8586.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej